ייעוץ שיווקי וטכנולוגי

ייעוץ שיווקי וטכנולוגי 2017-03-14T12:25:33+00:00

ייעוץ שיווקי לנכסי אינטרנט מתחיל בתהליך מתודולוגי ומדויק של ניתוח הפעילות העסקית והתחרותית של הסביבה הרלוונטית, ברשתות החיפוש וברשתות החברתיות, במטרה ללמוד את כללי המשחק ולבנות אסטרטגיה שיווקית מנצחת.

רוצה לדבר איתנו?

צור קשר
אנליטיקס ושיטות מחקר

אנליטיקס ושיטות מחקר

אופטימיזציה לקוד ותוכן

אופטימיזציה לקוד ותוכן

שיפור יחסי המרה ומבחני AB

שיפור יחסי המרה ומבחני A/B

ניהול מוניטין ותיקון עונשים בגוגל

ניהול מוניטין ותיקון עונשים בגוגל

ייעוץ שיווקי בגובה העיניים

כללי המשחק משתנים ללא הרף וכניסה לעולמות הווירטואליים ללא הכנה מוקדמת יכולה להסתכם בעגמת נפש והוצאת כספים רבים לשווא. המטרה של הייעוץ השיווקי היא להבין טוב יותר את הסביבה בה אנו מתכוונים לפעול ולדעת מבעוד מועד לאילו משאבים אנו נידרש בהמשך הדרך. למידת הסביבה ותכנון האסטרטגיה השיווקית בהתאם הינם שלבים קריטים בתהליך השיווק אשר בעזרתם ניתן לבחור את דרכי הפעולה המתאימות ולוותר על פעילות בזירות עם החזר השקעה נמוך. בתהליך הייעוץ נענה על השאלות – האם אנו צריכים אתר אינטרנט או שניתן להסתפק בפעילות חברתית? האם עלינו לבחור בקידום אורגני או ממומן? מהי ההוצאה החודשית הדרושה על מנת למקסם את תוצאות הפרסום? ועוד.

שירותי ייעוץ נפוצים

מחקר מילות מפתח באנליטיקס

בחירה נכונה של מילות המפתח היא קריטית להצלחת הקמפיין. הבנה מדויקת של מונחי החיפוש שיובילו את הגולש לבצע פעולת רכישה תחסוך מהמפרסם בזבוז משאבים רבים על מונחי חיפוש פחות רלונטים, בעלי יחס המרה נמוך יותר.

מחקר מתחרים השוואתי

המתחרים שלכם כבר עשו את כל הטעויות הנפוצות, לכן, מחקר מתחרים מאפר לנו לתעד את הפעילות שלהם ברשתות החיפוש ובעולם החברתי ולהבין מהם הכלים בהם הם משתמשים על מנת להצליח לבלוט בענף התחרותי בו אתם פועלים.

אופטימיזציה לקוד האתר

לקוד האתר חשיבות רבה לגבי האופן שבו מנועי החיפוש רואים את התכנים ומגיבים למידע שאנו מנסים להעביר להם. טיפול נכון בקוד האתר משפיע על מהירות הטעינה, על הנגישות שלו ואפילו על המיקום שלו בתוצאות החיפוש האורגניות.

אופטימיזציה לתכני האתר

כבר נאמר רבות על כך שהתוכן הוא המלך. כתיבה נכונה של תכני האתר, עומס מדויק של מילות המפתח בתוכן, מיקום מונחי החיפוש בטקסט ועוד משתנים רבים, משפיעים על הדרך שבה מנועי החיפוש מציגים אותנו לגולש ברשת.

מבחני השוואה לקידום ממומן

קידום אתרים באמצעות קמפיינים ממומנים דורש הבנה מעמיקה בתחום, הכרות טובה עם פלטפורמות הפרסום הקיימות וביצוע מבחנים שונים לבדיקת יעילות הקמפיינים, כך שלאחר פרק זמן מסוים אפשר להגיע לקמפיין אופטימלי בעל יחס המרה גבוה.

ניהול משברים והסרת מידע שלילי

חוות דעת שלילית, המלצה לא טובה או פרשיה מביכה יכולה להרוס מוניטין של שנים. אופן הטיפול במידע שלילי חייב להתבצע בהדרגתיות, באופן מושכל ומתוחכם, תוך הסטת תשומת הלב למידע חדש וחיובי.

מדוע לבחור בנו?

עבודות לדוגמה

רוצה לשמוע עוד על ייעוץ שיווקי?

לשיחה עם מומחה