ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות 2017-03-14T12:25:33+00:00

הרשתות החברתיות מלוות את קהלי המטרה שלכם בכל שיחה, פעולה ואינטראקציה שהם מקיימים במהלך חייהם. לנו, כמפרסם, יש את היכולת להשפיע על הטעמים, ההעדפות והחלטות הקנייה שלהם באמצעות ניהול מושכל של המדיה החברתית.

רוצה לדבר איתנו?

צור קשר
ניהול דפי פייסבוק

ניהול דפי פייסבוק (Facebook)

ניהול דפי אינסטגרם

ניהול דפי אינסטגרם (instagram)

ניהול דפי טוויטר

ניהול דפי טוויטר (Twitter)

ניהול דפי לינקדאין

ניהול דפי לינקד-אין (LinkedIn)

ניהול רשתות חברתיות בגובה העיניים

הרשתות החברתיות משרתות את האסטרטגיה השיווקית שלנו, בכך שהן מאפשרות לנו לנהל ערוץ תוכן אותנטי (בניגוד לשיווקי) עם קהלי מטרה רלוונטיים, לייצר מעורבות ולקבל רוח גבית להחלטות הקנייה שלהם באמצעות חוות דעת, המלצות, הפצת מסרים בין קהילות ובין חברים ("פה לאוזן"). בנוסף, הרשתות מאפשרות למפרסם לנהל תקשורת ישירה עם לקוחותיו, לתת מענה לתלונות ופידבקים, להעניק שירות ותמיכה ולייצר קרבה בין המותג לבין לקוחות הקצה. ניהול רשתות חברתיות זו מלאכה שדורשת מומחיות רבה, הבנה מעמיקה של השפה החברתית ויכולת לבצע אינטראקציה עם קהלי מטרה. למרות ההזדמנויות הקיימות ברשתות החברתיות, המגע הישיר עם הלקוח ואפשרות הפצת המסרים בין חברי הקהילה, עלולים להיות הרסניים באותה מידה כאשר האינטראקציה לא מבוצעת כהלכה. מנהל מדיה חברתית צריך לדעת לטפל במשברים, תלונות וחוות דעת שליליות מחד, ומאידך, לטפח ולבנות קהילה תומכת סביב המוצר או השירות של המפרסם.

רגע לפני שמתחילים

איפה המתחרים שלכם?

המתחרים הרציניים שלכם כבר מקיימים פעילות חברתית. אנחנו נרצה ללמוד מהם. איפה הם פועלים, באילו קהילות הם נמצאים, מי העוקבים שלהם ואחרי מי הם עוקבים, ומהו המערך השיווקי הכולל שלהם? האם קיימת רשת חברתית בה הם משקיעים את מרב המשאבים? הניתוח הזה ייתן נקודת מוצא מעולה להמשך הדרך.

איזה רשת חברתית מתאימה לעסק שלי?

רשתות חברתיות שונות זו מזו במאפייני קהל הגולשים שלהן. כשם שלא כל מיקום על פני כדור הארץ מתאים לכל עסק, כך גם ישנן רשתות חברתיות שפשוט אין לנו מה לחפש שם. תחילה יש להחליט אילו רשתות הן הרלוונטיות ביותר עבור המוצר או השירות שלנו, ואז לגבש אסטרטגית פעולה לגביהן.

הגדלת החשיפה ויצירת עניין

הרשתות החברתיות מסייעות לנו להציג את המוצר או השירות שלנו, לחשוף אותו לקהלים רלוונטיים, לייצר מודעות ועניין ובעצם לומר – אנחנו כאן. ישנם הרבה מאוד אמצעי שיווק שמציעות הרשתות החברתיות, לרבות שיתוף תכנים בקבוצות, תיוגים, בניית קהילות, מתן חוות דעת והמלצות ועוד.

בניית קהל אוהדים תומך ונאמן

קהל אוהדים אמיתי ויציב מורכב אך ורק מגולשים שמצאו עניין ורלוונטיות בדף העסקי שלנו. ברור שלא ניתן לקיים אינטראקציה על סמך דף עסקי המכיל פרסומות ומסרים פרסומיים ברובו, לכן יש לבנות מערכת יחסים בעלת ערך מוסף לקהל הגולשים, בתחום הפעילות הרלוונטי.

שילוב קמפיינים ממומנים

שיווק באינטרנט לא יכול להתקיים באמצעות ניהול דפים עסקיים בלבד. המשימה חייבת להיות מלווה בקמפיינים ממומנים להגדלת החשיפה, המעורבות והעוקבים בדף. יש לשלב בין שתי השיטות כדי למקסם את התוצאות ולא לבזבז משאבים פרסומיים ( זמן עבודה או תקציבי פרסום) לשווא.

עקביות, עקביות, עקביות

הרשת החברתית משתנה ללא הרף, כל יום נכנסים אלפי מתחרים חדשים ואין מקום למנוחה. הפסקת פעילות, אפילו לטווח קצר, מעלימה את העסק שלנו מהמפה. חשוב להתמיד בפעילות סדירה לאורך זמן, לייצר נוכחות תמידית, על מנת שהקהל שלכם ידע שאתם יציבים, קיימים, ואפשר לסמוך עליכם.

מדוע לבחור בנו?

עבודות לדוגמה

רוצה לשמוע עוד ?

לשיחה עם מומחה