פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט 2017-03-14T12:25:34+00:00

תכליתו של פרסום באינטרנט היא העברת מסרים, הגדלת החשיפה וחיזוק ערך המותג באמצעות קמפיינים ממומנים ברשתות החיפוש, הטמעת תוכן שיווקי באתרי נישה מובילים, הגעה לקהלים חדשים באמצעות מודעות וידאו ופרסום ממומן באפליקציות מובייל

רוצה לדבר איתנו?

צור קשר
פרסום באינטרנט - פרסום בגוגל ושותפי חיפוש

פרסום בגוגל ושותפי חיפוש

פרסום באינטרנט - פרסום ביו-טיוב (youtube)

פרסום ביו-טיוב (youtube)

פרסום באינטרנט - הפצת תוכן שיווקי (Outbrain)

הפצת תוכן שיווקי (Outbrain)

פרסום באינטרנט - פרסום באפליקציות (mobile)

פרסום באפליקציות (mobile)

פרסום באינטרנט בגובה העיניים

פרסום באינטרנט זו מלאכת מחשבת, שהתוצר שלה הוא קמפיין איכותי המורכב מניסיון רב, למידה זהירה, יצירתיות ותעוזה. כל אסטרטגיה שיווקית מתחילה במחקר וניתוח הסביבה העסקית, המתחרים, מאפייני קהל היעד, הרגלי הגלישה, האינטראקציה שלהם ברשת ועוד. שקלול הנתונים מוביל לאפיון והגדרת שיטות הפרסום, אשר בעזרתם אנו מייעדים את המסר לקהל היעד – במקום הנכון, בזמן הנכון.
במרוצת השנים צברנו נסיון רב במגוון פטפורמות של פרסום באינטרנט במטרה להעניק לך כלקוח, את החזר ההשקעה הגבוה ביותר בהתאם למטרות העסקיות שלך. יש לנו הידע והיכולת לענות לצרכים העסקיים שלך, בין אם מדובר בקמפיין חד פעמי או במסע פרסום ארוך טווח.

רגע לפני שמתחילים

החלטה על פלטפורמות הפרסום

רגע לפני שמתחילים לפרסם…. היכן נמצא קהל היעד? באילו פלטפורמות פרסום הוא מקיים אינטרקציה? איך נגיע למקסימום חשיפה בתקציב נתון? פרסום באינטרנט מתחיל בבחירת זירות הפרסום הטובות ביותר בהן נמצא קהל היעד ובהן הוא נוהג לבצע פעילות התואמת את מטרות הפרסום.

הגדרת תקציב וחלוקת משאבים

כנגזרת של יעדי הפרסום, יש להגדיר תקציב ובאילו ערוצי שיווק להשתמש, בהתאם לאופי הקמפיין, ליעדים, להעדפות קהל היעד ועוד. כל פלטפורמה פרסומית מאופיינת בחשיפה לקהלי יעד שונים, ביכולות העברת מסר שונות ופוטנציאל החזר השקעה שונה. שלב זה הוא קריטי להצלחת הקמפיין.

שיפור המרחב הוירטואלי

רבות כבר נאמר על חשיבות הרושם הראשוני. מרחב המחיה של בית העסק (אתר הבית, דפי נחיתה ועוד) הינו המקום הראשון אליו הלקוח הפוטנציאלי ייחשף מיד לאחר החשיפה למודעה ולמסר הפרסומי. יש לוודא שברמה העיצובית, וברמת התוכן – המסר עומד בקו אחד עם אסטרטגיית הפרסום שבחרנו.

הגדלת התנועה לאתר

המטרה המרכזית של פרסום באינטרנט היא חשיפה לגולשים חדשים ובתוך כך, הגדלת התנועה למרחב המחייה הוירטואלי של בית העסק. יותר תנועה באתר משמעותה יותר גולשים שנחשפים לשירות או למוצר, וסיכוי גדול יותר להגדלת המכירות, העניין בבית העסק וכמובן המרת המתעניים ללקוחות חדשים.

המרת התנועה ללידים

לאחר שמיקדנו את התקציב בערוצים הנכונים, העברנו את המסר באופן ממוקד ואחיד באמצעות האתר או דפי נחיתה ייעודיים, דאגנו להגדיל את התנועה והבאנו לחשיפה גבוהה באתר , הגיע הזמן לקצור את הפירות ולהינות מהתעניינות של לקוחות פוטנציאליים בשירות או במוצר.

למידת התוצאות, מדידה ושיפור

זהו השלב המאתגר ביותר. המדידה של הצלחת הקמפיין צריכה להתבצע במדדים איכותיים וכמותיים שהוגדרו בתחילת הקמפיין. השימוש במערכות מתקדמות להשוואות וניתוח נתונים מאפשר למנהל הקמפיין ללמוד, לתקן ולשפר את הקמפיין עבור כל אחד מחמשת השלבים הקודמים.

מדוע לבחור בנו?

עבודות לדוגמה

רוצה לשווק את העסק שלך?

לשיחה עם מומחה