פרסום ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות 2017-03-14T12:25:34+00:00

דמיינו קניון ענק, בו מבקרים מליוני לקוחות פוטנציאליים מדיי יום ומבצעים אינטרקציות חברתיות עם תוכן, עניין, והשפעה. פרסום ברשתות חברתיות מהווה כיום חלק בלתי נפרד ממערך השיווק והמיתוג בעולם העסקים. היכולת להשפיע, באופן סמוי וגלוי, על דעת הצרכן באמצעות פעילות ומעורבות חברתית מחייבת כל ארגון עם מוצר או שירות להשתתף במשחק.

רוצה לדבר איתנו?

צור קשר
פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם (instagram)

פרסום בטוויטר

פרסום בטוויטר (Twitter)

פרסום בלינקד-אין

פרסום בלינקד-אין (LinkedIn)

פרסום ברשתות חברתיות בגובה העיניים

רשתות חברתיות הן כיכר העיר החדשה. מליוני גולשים מדי יום מייצרים אינטראקציה חברתית, מערכות יחסים, הכרויות חברותיות ועסקיות, מתייעצים, מספקים חוות דעת ולומדים על הסביבה. המטרה שלנו כמפרסם, היא לייצר עניין למוצר או שירות בקרב קהל שבוי, מבלי לעורר את תשומת ליבו לכך שמדובר בתהליך פרסומי ושיווקי. פרסום ברשתות חברתיות שנעשה כהלכה, מתמקד בתוכן שיווקי מוסתר ובאסטרטגיות שיווקיות מתוחכמות המתבססות על המצאת הצורך, יצירת עניין אצל הגולש והצגת הפתרון לקהלים מפולחי מטרה.
כאשר מדובר ברשתות חברתיות, ההבדל בין מסע פרסום טוב לפרסום טכני בכלי המודעות (שמציעות פייסבוק ואינסטגרם לדוגמה), הוא ההבנה השיווקית ויכולת התכנון והחדירה לקהלי המטרה, באופן סמוי ככל שניתן, באמצעות חשיבה אסטרטגית ושימוש מושכל בכלי הפרסום הרבים על מנת לקבל את החשיפה הממוקדת ביותר והחזר ההשקעה הגבוה ביותר לתקציב הפרסום שלכם.

רגע לפני שמתחילים

מחקר מתחרים חברתי

המתחרים שלכם נמצאים ברשתות החברתיות. אם לא כולם, אז המצליחים שבהם. לפני שבונים אסטרטגית פעולה, יש לבנות אסטרטגית "חיקוי". לבדוק איפה המתחרים נמצאים, כיצד הם פועלים, איזה מודעות הם מפרסמים ולאילו קהלי מטרה. התובנות הללו יאפשרו לנו לבצע הרבה פחות טעויות במהלך מסע הפרסום שלנו.

הגדרת מרחב המחיה הוירטואלי

רשתות חברתיות שונות זו מזו במאפייני קהל הגולשים שלהן. למשל, ישנן רשתות בעלות ריכוז גבוה יותר של גולשות מהמין הנשי וכאלו המאופיינות בטווחי גילאים צעירים יותר בהשוואה לרשתות אחרות. תחילתו של פרסום ברשתות החברתיות הוא הגדרת מרחב המחיה והפעולה של העסק בעולם הווירטואלי.

הגדרת תקציב ויעדים

שיווק באינטרנט לא יכול להתקיים על פרסום ברשתות חברתיות בלבד. הקצאת תקציב פרסום (מסך התקציב הכולל) לפרסום חברתי, על סמך החשיבות והרלוונטיות של המוצר או השירות לעולם הרשתות החברתיות היא משימה מורכבת כשלעצמה. לא כל מוצר צריך להיות חלק מהמשחק וחשוב להבין זאת.

חיזוק המותג והגדלת החשיפה

קפצנו למים. הפרסום החברתי מסייע לנו להציג את המוצר שלנו, לחשוף אותו לקהלים רלוונטיים, לייצר מודעות ועניין סביב המוצר או השירות ובעצם לומר – אנחנו כאן. שלב זה יכול להיות ארוך ומייגע וצריך הרבה מאוד אוויר. עבודה קשה לאורך חודשים רבים, עד שהופכים לשחיינים אולימפיים.

בניית קהל אוהדים ורוכשים פוטנציאלים

קהל אוהדים אמיתי ויציב מורכב אך ורק מגולשים שמצאו עניין ורלוונטיות בדף העסקי שלנו. ברור שלא ניתן לקיים אינטראקציה על סמך דף עסקי המכיל פרסומות ומסרים פרסומיים ברובו, לכן יש לבנות מערכת יחסים בעלת ערך מוסף לקהל הגולשים, בתחום הפעילות הרלוונטי.

בקרה, ניתוח, מדידה ושיפור

כלי המדידה הפרסומיים ברשתות החברתיות הם רבים ומוצלחים ונדרש ידע רב והבנה על מנת שיהיה ניתן לנצלם במלואם. מטרת העל של ניהול קמפיין מוצלח היא מדידת התוצאות ושיפור מתמיד, אשר בלעדיהם, קמפיין פרסומי בסגנון "שגר ושכח", טוב ככל שיהיה, לא יפעל באופן אופטימלי.

מדוע לבחור בנו?

עבודות לדוגמה

רוצה לשמוע עוד על פרסום חברתי?

לשיחה עם מומחה