קידום אתרים ואפליקציות

קידום אתרים ואפליקציות 2017-03-14T12:25:33+00:00

קידום אתרים מייצר, עבור השירות או המוצר, נוכחות ויזואלית ואפקטיבית במנועי החיפוש, שמביאה בתהליך הדרגתי לחיזוק התדמית העסקית, חשיפה ללקוחות חדשים, גידול עקבי במכירות ושיפור ניכר בשיעורי הרווחיות.

רוצה לדבר איתנו?

צור קשר
קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן (PPC)

קידום אורגני לאפליקציות

קידום אורגני לאפליקציות (Mobile SEO)

קידום ממומן לאפליקציות מובייל

קידום ממומן לאפליקציות (Mobile PPC)

קידום אתרים בגובה העיניים

קידום אתרים, בין אם מדובר בקידום אורגני או קידום ממומן, דורש, בראש ובראשונה, ניסיון רב והכרות מעמיקה עם התחום. זה לא משהו שניתן ללמוד מספרים או מקורסים, אלא נרכש לאחר התנסות רבה בתחום ומציאת שביל הזהב שייתן לנו את אסטרטגית הקידום הטובה ביותר. כשם שבאפשרותנו להשפיע על דירוג האתר בתוצאות החיפוש, יש לנו היכולת לפגוע בו באמצעות אימוץ של שיטות קידום פסולות. מאחר ומדובר בנכס שלכם, אתם חייבים לוודא ששמתם אותו בידיים טובות. בידיים שלנו.

רגע לפני שמתחילים

מי משחק את המשחק?

שלב ראשון, בקידום אתרים אורגני או ממומן, הוא לבדוק מיהם השחקנים בשוק. איפה המתחרים שלנו פועלים, כמה הם חזקים ברשת, איזו נוכחות יש להם ברשתות החברתיות, מהם התכנים שהם משתמשים בהם ואילו מילות מפתח הם מקדמים. נתונים אלה יאפשרו לנו לצאת לדרך לאחר שהבנו את המשחק.

המירוץ לדף הראשון בגוגל

מעל ל 90% מהגולשים לא עוברים לתוצאות החיפוש בדף השני. המטרה שלנו כמפרסם, באמצעות קידום ממומן או אורגני, היא להיות בדף הראשון בגוגל בשאילתת החיפוש הרלוונטית. הבחירה בין שיטות הפרסום הינה על פי רמת הקושי, פרק הזמן הנדרש, וההיתכנות להגיע עם הביטוי הדרוש לדף הראשון.

מה מחפשים הלקוחות שלנו?

לכל מילת מפתח בגוגל מאפיינים שונים של נפח חיפוש, מחיר לקליק, מניעי חיפוש ועוד. ישנה חשיבות רבה לביצוע מחקר מקדים לבדיקת המונחים, הגדרת רמת התחרות לכל מונח והבנה של הביקושים, כלומר, עלינו להתאים את מונח החיפוש לצורך של הגולש על מנת להפכו ללקוח.

חוק המספרים הגדולים

הביקוש למוצרים ושירותים קיים בגוגל 24/7. המטרה שלנו היא להגיע לחשיפה גבוהה ככל שניתן על מנת לאפשר לכמה שיותר גולשים להיחשף למוצר או לשירות שלנו. יש למצוא את נקודת האיזון בין יחס המרה טוב לבין כמות גדולה של מתעניינים על מנת למקסם את פעולות הרכישה.

סינרגיה עם העולם החברתי

קידום אתרים מחייב שימוש מושכל בעולם החברתי. רשתות חברתיות, בלוגים ואתרי תוכן חברתיים הנם קרקע נפלאה להגברת התנועה, האורגנית והממומנת לאתר הבית. תכנון נכון של קידום אתרים חייב לכלול אסטרטגיה חברתית, כזו שתתמוך ותגביר את המוניטין, החשיפה והמודעות למוצר או לשרות שלנו.

שיפור יחסי המרה

יחסי המרה הם פונקציה של משתנים רבים לרבות רלוונטית שאילתת החיפוש, העומס הקוגניטיבי של החלטת הקנייה, רמת התחרות והאלטרנטיבות בשוק, רמת המודעות והעניין במוצר או בשירות ועוד. כל קמפיין, אורגני או ממומן, ניתן לשפר ולחדד כך שיחס ההמרה יהיה גדול ככל שניתן.

מדוע לבחור בנו?

עבודות לדוגמה

רוצה לשמוע עוד על קידום אתרים?

לשיחה עם מומחה